>

Thursday 15 November 2012

YOUNG GIRL WITH BIG HEART ♥

Assalamualaikum Warahmatullah hiwabarakatuh awak awak  :) . 
lame nye tak dengar citer u olls kan . i pon dah naik gian nak menaip ni . nge3x . ye lah i busy lah dengan assignment yamg berlambak pinak tu . kelas memanjang . mujo lah i ni nak jadi kaye kan . jadi kena lah menimba ilmu demi mak ayah tercinta kan ^^ . Solehah kan aku ? #Tangan di dada mata ke atas .
Huh ! Berabok, bersawang dah i punye laman sesawang ni u ollls . Haa :) . Dalam kesibukan pada era metropolitan kala ni kan , Perghhh bombastik ayat kau ! macam laa BM SPM kau A+++ kan . Tak payah nak Plus sangat lah kan - -' . hehe . Weh weh u olls , dalam busy2 menjadi wanita berkaliber ni kan , aku belajar satu benda kau ! Nak tao nak tao ? hehe . aku belajar edit gamba baek punye :) . ELEH ! = =' .
Aku dah tahu lah kau . BOOOO ! ketinggalan zaman lah ko ! hahaha . Tak payah nak gelak sangat la kat haku ni kan ! Aku tak mboh ngajor kat kau oranag yang tahu tu ! ye ye ye ! aku ngaku aku ketinggalan zaman . So ? Ada aku kesah ! nge3x . Ni aku belajar ngedit ngedit ni kat sini lah . http://pixlr.com/express/
Sure kau orang puas hati . Agak gempak laa kan untuk ala amatur amatur macam aku ni kan . Nge3x  :)
Oke lah . A picture worth thousand words right ♥  . So Layan ~~ :D


Konpem konpem laa Pic aku hok tubik dulu  :D



She is my sis and Best Friends EVER ♥


Dua keping je aku sempat nak guna dis ohsem pixlr.com :D Cakap bukan
main panjang kau kan - -' . hahaha.
Sadaqallahul 'Azim .


No comments:

Post a Comment