>

Friday 28 September 2012

DENGAN LAFAZ BISMILLAH SAYA BERTA'ARUF

Assalamualaikum dan hye to all my readers ! wahh skemanya ayat kau !
hahaha . jap ! macam laa ramai sangat blog READERS kau tu . haha . lantak ak laa ok = ='
aku tengah excited plus teruja plus gembira and lastly tngh speechless gila kau ! WOii . kau ada blog laa . perghhhh maju gila ! kahkahkah . AKHIRNYA  impian, harapan, angan angan,    dan igauan malam aku ni tercapai jugak . this very make my day AWESOME !
LiVE LiFE .. L(:UGHS LOTS.. LOVE FOREVER 

Kenapa kau teruja sangat nak berblog ni haa ? sebenarnya nawaitu aku nak berblog ni dah lama cume disebabkan kecemburuan masa + kebutaan IT yang aku miliki, aku terpaksa postpone niat yang suci lagi murni tu . takpe lah . akhirnye ' jika ALLAH mengkehendaki ia terjadi maka terjadilah ' so trcipta laa satu medium yang membuatkan aku jatuh cinta pada pandangan pertama yang boleh menjadi satu medium perantaraan dalam hidup aku . andai kata ditakdirkan aku pergi dulu sebelum mu , medium ni lah yang boleh jadi TEMAN PENGGANTI untuk sesiapa saja yang rindu atau teringat kan aku . Arghhhh . sentimental laa pulak . wat aku sedih je .sobsobsob :'( 

Lagi lagi aku ni memang minat berdiari diari ni .TAPI disebabkan faktor cintakan alam yang menebal dalam jiwa aku sejak dalam rahim lagi, aku tak maulah jadi salah seorang penyumbang pada kepupusan pokok yang tak bersalah kat luar sana demi nak buat kertas untuk aku berdiari . so baik lah aku gunakan medium yang indah ni untuk ak kongsikan gapo gapo jak . lagipun, FREE kot ! sebelum terlupa ingin aku megaskan lagi disini yang niat aku sangat suci lagi murni oke . so readers sekalian doakanlah aku dari mnjadi salah seorang mangsa fitnah memfitnah dan terhindar dari hackers hackers keparat di luar sana ok !

sebelum tu untuk pengetahuan readers2 sekalian . aku proudly to say that i am kacukan ok !
riak nya kau ! = =' . aku ni kacukan PAHANG+TEGANU so maafkanlah andai bahasa bahasa yang aku gunakan membuatkan anda semua makan tak kenyang mandi tak basah . so aku rasa aku dah banyak dah membebel tak tentu hala . tulis banyak2 pon bukan orang nak bace .hahaha . takpe dis my diary . so what kan . sebelum ak bebel berjela jela dan buat orang rasa menyampah kat kau . baiklah aku berhenti . so sebelum tu ! ADA LAGI KE ?? hehe . aku nak lah jugak promot diri yang serba kekurangan ni . jadi ada laa sedikit sajian enak tanpa kolestrol aku sediakan . jemput jemput ! HOPE ENJOYS GUYS  ◕‿<





























2 comments:

  1. happy blogging ^_^

    ~from : your very old friend..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu kawan .. hehe
      sori kalu daa lupe .
      happy blogging jugak ^^

      Delete